Nişan mı?

05.11.2009

Merhabalar bir şey danışmak istiyorum suan 39-2 haftalık hamileyim yaklaşık 2 saat önce idrarımı yaparken bir sıvı fark ettim sarı ve sümüksü bir kıvamda nişan denilen şey mi acaba, yada miktarı felan var mı, çünkü akıntımda oluyor ama daha önce öyle deyildi birde nişan denilen şeyden ne kadar zaman sonra doğum sancıları başlar?)



Gönderilen Cevaplar

Yorumlar ve Deneyimler
Henüz hiçbir yorum yapılmadı.
Eğer yukardaki soruyla ilgili daha önce bir deneyim yaşadı iseniz ve ya bir yorumunuz varsa burdan paylaşabilirsiniz.

İlginizi Çekebilecek Diğer Sorular