Menopoz

08.10.2015

3 aydır adet görmüyorum 47 yaşındayım, doktor bana Tarlusal verdi. Kullanmamı tavsiye eder misiniz? Yan etkileri olabilir mi bu tür ilaçların?)

Yorumlar ve Deneyimler
Henüz hiçbir yorum yapılmadı.
Eğer yukardaki soruyla ilgili daha önce bir deneyim yaşadı iseniz ve ya bir yorumunuz varsa burdan paylaşabilirsiniz.

İlginizi Çekebilecek Diğer Sorular