Düşük

03.04.2011

Benim, 17 Şubat'ta, 17 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için düşük yaptırılıp daha sonrasında kürtaj yapıldı. 20 gün kadar kanamam devam etti. 22 Mart'ta adet oldum ama normalden çok daha kısa sürdü, 4 gün, bittikten 1 hafta sonra tekrar az kanamam oldu ve 2 gündür kahverengi lekeler geliyor, sizce doktoruma gitmeli miyim yoksa normal mi bu lekeler? )



Gönderilen Cevaplar

Yorumlar ve Deneyimler
Henüz hiçbir yorum yapılmadı.
Eğer yukardaki soruyla ilgili daha önce bir deneyim yaşadı iseniz ve ya bir yorumunuz varsa burdan paylaşabilirsiniz.

İlginizi Çekebilecek Diğer Sorular