Benim, 17 Şubat'ta, 17 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için düşük yaptırılıp daha sonrasında kürtaj yapıldı. 20 gün kadar kanamam devam etti. 22 Mart'ta adet oldum ama normalden çok daha kısa sürdü, 4 gün, bittikten 1 hafta sonra tekrar az kanamam oldu ve 2 gündür kahverengi lekeler geliyor, sizce doktoruma gitmeli miyim yoksa normal mi bu lekeler? )