Yeşilçay Depresyonu önlüyor, 22.12.2009

Thoku Üniversitesi Psikoloji Bölümü'nün yürüttüğü çalışmanın sonucunda depresyona yakalanma riski bulunan 1058 hastanın yüzde 44'ünün yeşil çay içerek depresyona yakalanmaktan kurtulduğu belirtildi. Araştırmaya katılan erkeklerin yüzde 34'ünde, bayanların ise yüzde 39'nda yüksek depresyon riski bulunduğu ve bu hastalar arasında günde en az 4 bardak yeşil çay içenlerin depresyona yakalanmadığının görüldüğü açıklandı.

Projeye katılan 488 katılımcı günde 4 bardak veya üstü yeşil çay içtiğini, 284 katılımcı ise günde 3 bardak yeşil çay içtiğini belirtti.

Günde en az 3 ve üzeri yeşil çay içen hastaların daha az depresyona yakalandığı görüldü. Projenin başkanı Dr. Niu, yeşil çayın içerisinde beyin üzerinde yatıştırıcı özelliği bulunan Theanine bulundugu belirterek, "Projemiz yeşil çayın antidepresan etkisi olduğunu gösterdi" şeklinde konuştu.

Haberlere Geri Dön
Marmara Ozon
Ozon Terapi ve Tedavi Merkezi
www.marmaraozon.com
Ozonla
Sağlıklı Zayıflama İçin
www.inceltiyoruz.biz
Bursa Lazer Epilasyon
Sağlıklı Güvenli Hizmet
www.esteslim.com
Kullanım Şartları
© 2000 - 2010 Mavi Piksel İnternet Çözümleri ve Bilgisayar Sistemleri San. ve Tic. Ltd. Şti. (232) 445 53 09 Telif hakları Mavi Piksel'e aittir.
İletişim | Forum
Doktor ve Sağlık Sitesi | Bebek Sağlığı | Tüm Gazeteler | Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı | İnşaat Portalı | Turizm Portalı